angelica olofsson - i lov-lov-lov-love love you babe!

Jaa... Det är ju så att ibland så minns man vissa saker... som man inte kan rå för över att man minns!

Jag har min mens. Jag minns precis hur dagen var, vilken dag, ungefär vilken tid, vad jag hade gjort innan på dagen, det va den första gången jag kallade min mamma för kossa för mig själv, Ja allt det där!

och så har min kär, älskade vän, Angelica, skojjat med mig och krossat mitt hjärta!
Se själva!  </3

A - Annorlunda Kan kallas för speciell i vissa fall.
N - Nekrofil. Måste jag ge en synonym till det verkligen? Det säger sig själv. Helt sjukt bara.
G - Galen. Även sedd som störd, psykstörd
E - Elak. Hon är Cruella De Ville rakt igenom hjärta och själv. Som är av sten
L - Lus unge. Full av löss! Hon gillar oftast när de sitter i stjärten då hon har en anledning att klia där inför publik
I - Inkompetent. Se "Annorlunda"
C - Crazy. Det finns ju inte så mycket på c, så det första bästa!
A - Andedräkten dödar.



Första dagarna i 1an. Tror att det var första gymnastiklektionen också tillochmed!


Men oavsett hur äckligt du än kommer lukta, hur full av löss du än kommer vara, hur mycket du än kommer dregla efter att få pilla på lik, så kommer du alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.
Tack för alla stunder vi har tillsammans  <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

HAHAHAHAH! du vill att jag pillar på ditt lik sen, du gillare!

hahaha tur att du älskar mig och att jag kanske älskar dig tillbaka, annars hade du varit död nu :D <3

2009-01-11 @ 00:04:17
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0