sjukling

Idag så jobbade jag istället för Andreas, och det va lite roligt ibland. Eftersom det inte är så mycket folk längre på McDonald's (pga lågkonjunkturen), så finns det inte så mycket att göra där hela tiden! Så jag och Johanna pratade lite roligt om Andreas eftersom det är så roligt att retas med honom (när man väl träffar honom). Och så kommer Henrik in i bilden och börjar prata om att folk mobbar honom också för hans småländska dialekt! HAHA och shit vad han fick ångra sig sen, för då började vi alla prata på småländska! Och sen så pratade han om nå pedofil och då blev det "Päddåfil". Haha, det var faktiskt otroligt roligt! 

Men jag börjar känner mig dålig. Krasslig. 
Jag tror att jag fick en snudd av panikångest när jag satt på bussen idag för att jag har en megastor ångest över skolan, jobbet, framtiden.. Jag vill stressa igenom varje dag för att komma fram till något jag inte ens vet vad jag strävar efter. Jag kan inte slappna av utan ska alltid vara ute i god tid och göra så att det händer något och jag känner hur jag själv börjar gå sönder bit för bit. Så nu känner jag mig jättetjock i halsen och om jag inte mår bra imorgon så ska jag nog vara hemma. Jag känner att jag måste försöka fixa massa andra gamla saker (vilket ger mig mer panik för att jag aldrig fixar dem) och jag måste försöka. Jag mår inte bra just nu.


Och eftersom Maya inte gav mig någon sömn inatt så ska jag kolla på några favoritscener av Twilight (in my heart) och sedan sova. 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0