SHOPPING!

Yes! Rätt ord!

Idag så åkte vi till det där stället där det va Outlet. Vet inte om det hette så, eller var så, men ändå! Jag hittade en kjol, ett linne och en herr skjorta och det gick på 150 svenska kronor. Fynd måste jag säga! Lilliz hittade också lite saker så som en tröja, skjorta och ett party linne, ZäZy!
Och vi åkte in till stan där jag sedan inhandlade ett par byxor från Weekday (Jag älskar tamejfan Cheap Monday byxor), och äve i.d smink, och när det gäller sminket så säger jag bara: Smakar det - Så kostar det definitivt.

Byxorna + mina italienska älskade skor + skjortan = Skitsnyggt!

Jag lägger upp bilder ikväll, för nu måste jag springa! Mamma ska skjutsa mig till jobbet,


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Martin

sv: bilderna är tagna ifrån en liten ishall ifrån blekinge hehe :D där det kom över 500 personer för att se matchen.

2009-02-27 @ 17:54:02
URL: http://brandto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0