Hmm?

Är det någon mer än jag som har tröttnat på Melodifestivalen ibland?
Seriöst, kom igen, en operasångerska som tävlar, tre små pojkar som precis har kommit i puberteten, 4 piloter som egentligen inte är piloter, ensamna Agnes och ja vad har vi mer? Ja juste, tanten och gubbarna! Fast jag måste erkänna att jag röstade på gubbarna.. Thorleif! De va lite mysiga liksom! Eller har jag fel?

Och förra veckans bidrag ska inte ens komma upp som ett ämne! De va ännu värre. Usch! Nej, ibland så förstår jag inte varför vissa anmäler sig med sina låtar.. (Ja jag vet att jag röstade som en dåre på H.E.A.T, men det är ju för att jag VET att de inte är några schalger-människor egentligen). Fast jag har väldigt mycket empati för folk!
Det måste vara så att min syster fick inga som helst tecken på att hon kan visa empati, medans jag känner empati för minsta lilla myra i princip. Jag går hellre runt myran än stampar på den, för skulle jag själv vilja bli mosad på det sättet?
Nej nej! Nu ska jag nog sova lite! Är ju fortfarande jättetrött från hela dagen idag och behöver verkligen sova!

Godnatt och sov gott!



sötisarna ju!

Kommentarer
Postat av: Martin

Sv: ja det är rätt så kul när det är så :D tränar eller spelar du ngt?

2009-03-01 @ 22:11:47
URL: http://brandto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0