fredag

Det är fredag och klockan är närmare 16 och jag sitter här i skolan för att skriva en artikel till skolans webbtidning! Puh, jag förstår inte hur jag orkar egentligen men jag antar att det är det lugnet jag har fått för att jag inte ska jobba idag. Det känns skönt i alla fall att slippa McDonald's en fredagskväll. Dessutom så måste jag vänta på min mor då vi ska till Grönlunds Trafikskola och betala min teorikurs (eftersom jag kuggade på både teorin och uppkörningen) så att jag kan komma igång igen efter mitt nedslag. Det känns tungt att veta att jag inte klarade det på första försöket, men jag ska inte vara så hård mot mig själv.

Men ändå nu ska jag nog fortsätta skriva lite även om jag är för trött! Får helt enkelt redigera den imorgon när jag kommit hem från hockeyn om jag hinner.

PUSS!




"Tell me what words to say to make you come back,
and work me like that.
/With you I'm never alone/
"

Kommentarer
Postat av: Puck

När ska du gå?

2009-02-10 @ 18:41:00
Postat av: Caroline

Jag börjar den 16/2 vid 15.30 - 17.30!

2009-02-10 @ 18:42:26
URL: http://anettecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0