fotograf?

My sa till mig idag att Ingrid(min lärare) ville att jag skulle fotografera alla som är med på Scenisk Gestaltning gruppen! Jag blev jätteglad över att hon frågade My efter just mig (eftersom Mattias i gruppen också gillar att fota)! Jag känner mig lite hedrad på något sätt, och jag känner mig nervös! Kanske för att det beror på att jag kommer få några minuter med Mr. Handsome all alone? haha, fast My ska hjälpa mig såklart:) Eftersom jag inte har en egen kamera så har jag fått hennes tillåtelse att få låna hennes! Tack, du är en ängel! Annars kostar det 100kr att låna skolan, och vem vill betala det egentligen?

I alla fall så är jag jätteglad över att Ingrid ville ha just mig!! Nu måste jag bara övertyga mig själv om att jag klarar det. Jag tror på mig själv. Jag kan det här! Det här kommer bli så bra!

Godnatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0