every rose has it's thorn

Ibland så loggar vissa människor in på msn som får en att rycka till. 
En viss kille är en sådan person. Varje gång han loggar in och har något med " sötnosen(L)" i namnet eller något sånt så tittar jag. Och det är jätteirreterande för det vi hade är borta, och det vi hade var inte ens något att hurra för om jag tänker efter. Men det va något att hurra för DÅ, det står jag för. I alla fall från min sida..  Men han är som han är, och ja, vad ska man säga? Shit happends!




But now I hear you found somebody new
And that I never meant that much to you
To hear that tears me up inside
And to see you cuts me like a knife

Though its been a while now
I can still feel so much pain
Like a knife that cuts you the wound heals
But the scar, that scar remains



Och istället för att leka emo över det här så lägger jag in en gammal bild på mig själv där jag ser någorlunda acceptabel ut. Jag vill ha tillbaka mitt blonda hår! Jag trivs inte i det här röda eller mörkare, det är inte jag längre. Den tjejen är nästan borta.



Kommentarer
Postat av: Christelle

Haha jag veet! Sån himla tur! :D

vad söööt du är carro, saknar dig. <3

2009-02-10 @ 20:35:47
URL: http://christelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0