back to the 80's

"oooh, I wanna dace with somebody,
I wanna feel the heat with somebody!
yeah I wanna dance with somebody,
with somebody who loves me
"

Jag har haft så otroligt roligt i helgen!

I fredags så var jag, Lillemor, Hanne, Sandra, Jenny, Suse, Erik, Wille och Adam på 90's och i början var det väldigt roligt, men efter ett tag så blev det så trångt att det inte gick att gå någonstans (så som Harrys på fredagar lite). Men det var trevligt! Förutom att det var någon italienare som hånglade upp mig och gav mig blåmärke på underläppen (U-G-L-Y-B-O-Y.com).
Jag sov hemma hos Lillemor den natten och jag somnade ganska snabbt efter att vi hade kommit hem. Det va skönt att få sova. Men jag skulle egentligen träffat Maria på lördagen... vid 15 tiden, men eftersom jag vaknade så sent så hann jag aldrig in till stan :( förlåt mig hjärtat </3. Jag känner mig så elak för att jag inte tog tillfället i akt och träffade dig!

När jag kom hem igår så var min mormor och morfar här plus tre av mina 150 miljoner kusiner här med deras föräldrar (min morbror +  fru). Och det var trevligt för det var jättegod mat och så lite mumsiga saker till efterätt!! Mm.. Feta saker är mums.

Jag slängde i mig maten och skynda mig för en snabbdusch, och sedan klä på mig lite sleaze kläder och efter det började jag med min stora utmaning - mitt hår.

Efter ungefär en timma och 3 liter hårspray (och en massa volympulver) så fick jag upp det någorlunda okej för att det skulle vara godkänt till 80'tals festen! (Visst är det underbart med tidsfester? 60-70-80-90, me like!) Och eftersom min morbror bor väligt nära Malin så åkte jag med dem när de skulle hem.

Jag kom dit vid 21 tiden och hade hur trevligt som helst med massa öl och Bacardi Melon, mums!

Men när jag vaknade imorse så mådde jag inte lika bra ...


Och nu måste jag verkligen försöka sova. Är lite orolig över att väcka Maya nu när hon äntligen har somnat i min säng!! Hon var som en raket när jag tog upp henne hit på övervåning.

(Och gud vad hon håller på att röra på sig just nu)


Iallafall!!


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0