090221

Nu ligger jag här!
Har möblerat om i rummet så det är mysigt och stilrent, SKÖNT! Det värsta är bara att de flesta av mina saker ligger ute i vardagsrummet här uppe.. Inte så skönt!

Men jag känner i alla fall en lugn och ro känsla för jag har tänt lite ljus, städat rum, lugn musik (från Twilight-filmen) och jag ska precis börja fortsätta läsa Breaking Dawn! Det har inte blivit av på ett tag, och eftersom alla mina helger är förstörda tackvare McDonald's så har jag massor av tid för mig själv. Vilket är skönt också, men ibland vill jag bara gå ut med mina vänner och festa gärnet.
Men nu ska jag börja läsa!

Hoppas att ni har en lika skön lördag som jag har

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0