090210

Haha, rubriken påminner om den där Beverly Hills serien som gic  förut! Som de har gjort någon B-kopia på nu också som sänds.

Vill mest berätta att jag ska på handbollsträning idag och jag ser fram emot det! Hoppas bara att det är så roligt att man fortsätter! Är så trött på att bara gå hemma varje dag och lata mig. Jag är en riktig tjockis ibland, haha!

Men till ödets ironi, så har jag varit asnervös och fjollig när mina vänner säger att jag ska åtminstonde jiddra eller säga Hej till Mr. Handsome (oavsett om han skaffar tjej så kommer han ändå vara Mr. Handsome för mig, så som Batie kommer ha sin ButtyBoy), och så tänkte jag: Aha! Jag kan skriva på Facebook och berätta vi ska bli fotade på scenisk på torsdag! (Ingrid hade ju frågat mig ifall jag ville fota), och så skriver jag det innan maten, går ner och äter och går upp igen och jag ser att jag inte har fått något svar. Såklart börjar ju emo-känslorna svaja och det går någon timma innan jag upptäcker att hans namn bara syns där men han är "otillgänglig". Om man inte är inloggad på facebook, varför är då namnet där? Nej jag vill inte tänka att han skulle blocka mig. För varför skulle han göra det? Kan man det på facebook? Jag har knappt pratat med honom. Jag skrev God Jul på julafton, men vi alla vet ju att det är lite mer än 1½ månad sen..


Men nu ska jag peppa mig inför handbollen! Berättar sen hur det går.

Puss!




when I'm away from you
I can't stand still
my thoughts won't move
from the way I feel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0