sushi

Idag åt jag sushi! Jag har aldrig ätit sushi förut. Och det va faktiskt gott. Annorlunda, men gott!
Och nu har jag ont i halsen.. Börjar känna mig tjock i halsen. Det är så jäkla typiskt nu innan nyår! Usch! Ska nog ta och gurgla lite whiskey så att det försvinner.



Jag fick inte fram någon snygg zebrabakgrund som jag ville ha, så jag har valt den här! Jag saknar ju faktiskt värmen och de billiga kläderna i Hollywood! Är inne och tittar lite på Forever21 och drömmer mig bort...

Tack Johanna för tipset! :D :D






Tessi, Jennah och Jag för några år sedan
Säger inget, Ser inget, Hör inget

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

så lite så! :D

Hurere annars då?

Va görs nu när Bitchslap inte finns?

Kram

2009-12-27 @ 22:34:38
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0