it's just a sunday mornin'

Igår kväll så kom ju PS över. MEN smartskaftet hade glömt sitt usb-minne så vi tittade på Stefan&Krister istället, vilket var lika kul. Eftersom det är våran "pensionärs-humor" som han sa. Somnade inte förrän vid strax efter 1 eftersom filmen var klar vid halv 1. Man kan säga att jag var gaaaanska trött imorse helt enkelt! Han också för den delen.

Jobbet gick väldigt fort idag och var en väldigt bra och skön dag bara. Hände inget speciellt eller så, utan allt flöt bara på!

Jajuste, idag fyller min syster 21 också! TJOHO! Grattis <3!
21 år och ska få barn i Juli (ja, nästa år).
Så tack vare min förtjänst (=tjat) så ska Mats laga oxfilé till middag. OM jag älskar oxfilé? OJA!





Och ikväll kommer PS så vi ska se klart på Zombieland!

Kommentarer
Postat av: Syster

hahahah taack kära blivande moster ;) love you <3

2009-12-07 @ 17:44:16
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0