but hey it's only monday!

Idag färgade jag PS hår. Mörk brunt blev det. Han ville ha svart (?) men köpte en mörk brun, vilket blev väldigt snyggt! Stefan, Jennah, PS och jag köpa två pizzor på Odens pizzeria i Västerhaninge vilket va gott! Men... Man kan säga att jag fick ju några kommentarer om att jag inte orkade mer än en halv halva. Alltså en fjärdedel. Men det va gott iallafall!

Jag och Jennah spelade lite Left 4 Dead sen hemma hos henne och helvete vad roligt det är!! Man ska skjuta zombies! Lite läskigt ibland när man hör hur häxorna gråter, men jäklar vad roligt det är!

Imorgon ska jag för övrigt göra:

* Städa mitt rum
* Städa toaletten
* Städa mitt vardagsrum
* Städa i trappen
* Äta frukost med Jennah efter 8 här hemma hos mig


Hur ska det gå? Jag får väl helt enkelt bita ihop och göra det!


Anledning till en dålig uppdatering är också att istället för att skriva om ett tråkigt liv framför datorn så är jag ute och leker livet! Känns mycket bättre faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Mysan

hallooo

2009-12-16 @ 13:24:08
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0