söndag

Söndag = ångest!
McDonald's imorse, vilket inte alltid är så jävla roligt eftersom jag var tvungen att åka ifrån My vid 23.30 igår! It sucks eftersom vi hade så trevligt! (Dock så fick jag lite "femte-hjulet-känsla" när vi alla fem satt där, men det försvann senare) Jag har ju verkligen saknat My och Angelica! Pussgurkor. Imorgon ska vi fika, vi tre! Får se om Angelica kommer ihåg det bara..
Angelica och tider är som två magneter - det är inte alltid de går ihop!

Jag och Eleonore från mitt jobb satt och pratade lite idag och den 7/9 ska jag till hennes skola på Odenplan för att få en brudmake-up! Så att hon får träna lite grann! Och jag har lovat att ge henne massage.

Jag funderar starkt på att utbilda mig som en massageterapeut. Jag får arbeta med händerna, träffa människor och jag hjälper andra att må bättre genom att få dem att slappna av. Att sitta vid en dator varje dag är nog inte min grej helt..





PUSS!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Jag hade så roligt med mina bästa!! Tror att du inbillade dig bara om "femte-hjuletkänslan" :) Tråkigt bara att du var tvungen att gå :(

2009-08-24 @ 09:42:07
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0