shop-til-you-drop!

Jag och Mysan gick runt på Söder idag och shoppade lite grann! Hon shoppade mest eftesom jag måste spara mina pengar till L.A! Vilket påminde mig om att Alexzandra fortfarande är skyldig mig pengar. Men iallafall! Jag köpte faktiskt två plastblommor, en hemlighet och ett hjärta. Dock så har jag inte bestämt mig ifall jag ska ge bort hemligheten i födelsedagspresent till Hannes.. Tål att tänkas på! Jag gillar den själv faktiskt dessutom, men den skulle passa så bra på honom...


Iallafall så ville jag egentligen mest ville berätta att mitt smink skickades idag!! MHM! Jag längtar. Och jag har längtat ända sen jag skickade efter det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0