regn regn regn mcdonalds!

Vaknade upp till ljudet av att regnet öser ner... Roligt? Jag tycker faktiskt att det är väldigt mysigt! Dock så brukar jag få ont i huvudet ifall det ligger åska i luften, men just regn tycker jag är otroligt mysigt! Det är nästan så att jag längtar till att det ska åska och blixtra! Fast inte vid 16-tiden bara! Eleonore ringde för en timma sen och frågade ifall jag kunde jobba åt henne, och jag behöver ju pengar och jag har inget annat för mig, så det va ju klart! 4 timmar är ju inte direkt någonting (förutom extremt irriterande lite).

Men jag ska nog hoppa in i duschen nu! Har fortfarande inte ätit frukost och klockan är snart 12! Usch. Ska ut och kolla brevlådan också... Jag VET att jag inte har fått sminket än, men det skadar ju inte att kolla..?


POUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0