Mushu 19 år!

I fredags va det min älskade lillebror som blev 4 år, idag (lördag) skulle min farmor ha fyllt år och idag så fyller även Mysan 19 år!

Drar igenom lite snabbt bara eftersom jag måste sova då jag jobbar imorgon bitti (it sucks!)!
Mys hos Mysan med Gristian, Lasse, Mushu och Agge (Christian, Lars, My och Angelica dvs.).. Angelica berättade att hon hade skämt ut sig inför H.E.A.T! Hur söt får man bli? Men vem kan klandra henne, så underbara som de är?


I fredags var jag på begravning också och det blev även fest här hemma som gick heeeelt åt pizza-hållet. Och slutade i Brandbergen.




Jag känner mig som lyckligast när jag får somna med din arm runt mig


Godnatt!

Slänger in en sexig bild på Mysan och mig också, bara för att!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Haha, snyggt!

2009-08-24 @ 09:42:38
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0