Djurgården - Hammarby

Impulsivt.
Det ordet beskriver gården väldigt bra tycker jag.

Dagen började såklart med att gå upp och äta frukost och bege mig till McDonald's för att stå och göra Sverige ännu fetare, dock så behövde jag bara göra det i 2 timmar!! Så skönt. Jag älskar att få gå tidigare från donken och speciellt igår när jag fick så otroligt tråkigt och bara lallade runt.. Så iallafall, jag visste ju att det va derby igår mellan Dif - Hif, så jag smsade min älskade vän Angelica och frågade ifall hon skulle gå, och som den trogna Bajaren hon är så va det ju en självklarhet! Så när jag kom hem från donken, slängde jag mig på datorn och beställde biljetter till henne och mig som hon hämtade ut (eftersom hon redan var vid Gullmarsplan) och hoppade sen in i duschen.

Och det var en underbar kväll, med en underbar Angelica och ett underbart lag.
Hammarby <3

Jag snodde några bilder från hennes blogg också, tihi!



                                                En puss i solskenet



                                      Superettan här kommer Djurgårn!



                                Jag och Angelica sprang på toa lite snabbt... ;)



                                                Det här gillar vi!




Och den bästa bilden Angelica hade på sin blogg!!



POUSS!
Tack för igår <3


Jajuste,
Det är ju inte lätt att vara sämt, men Djurgården verkar ju klara det galant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0