blö

Det va precis en CUBUS-reklam på tv. Och jag undrar verkligen.. Hur många är det i Sverige som har en sån kropp som den modellen har? Jag har det då inte! Och av mina vänner så känner jag bara EN person som har en sån smal kropp! Och jag har ändå väldigt många vänner.

Iallafall så såg jag reklam för Simon & Thomas(/Tomas?) och de står nere vid Sassa Grillen här i Tungelsta och äter något! HAHA! Här i Tungelsta! De står nere i byn och äter. I Tungelsta. Hur ofta händer det? Seriöst?
Undrar vilket hus de ska utse till ett av Sveriges fulaste faktiskt...

Men iallafall! Sagan om Konungens Återkomst är snart slut och efter det ska hoppa direkt i säng!






Snygging!



I'm gonna fake it until I make it.
Take it all or leave me alone.

Kommentarer
Postat av: gela

haha jag och Carolina gick förbi dom idag, hon skulle på dif match så jag lovade att hålla henne sällskap, då kom Simon & Thomas förbi och filmade :P hahah

har aldrig sätt dom in real life! lite ballt :P

2009-08-31 @ 22:41:22
URL: http://alltidgela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0