söndag, yes!

Idag är jag ledig och det är asskönt!
Jag utnyttjade tiden till att komma hem vid 3 igår, gick upp vid halv 1, åt frukost, åkte på smyckesparty där jag beställde ett armband som jag valde berlocker och färger till själv. Kommer nog bli fint.. www.hammerdesign.se är hemsidan till hon som har gjort alla smycken. Mitt armband kommer om några dagar sa hon! Ska bli kul!
Efter det så åkte jag och mamma till SkoPunkten för att titta på skor, och jag gillade Sandras skor så mycket att jag också ville ha såna, men det fanns ett par kvar. I storlek 41. Jag har 37. Dock så hittade jag ett par söta vita skor med en rosett som skulle kunna funka på studenten. Men jag köpte dem inte.

Men jag är så trött just nu så jag ska nog vila lite eller läsa en bok eller städa rummet kanske. Vi får se!
Jag har märkt med mig själv att jag vill veta saker när jag gör fel, men jag blir skitsur över att höra att jag har gjort fel.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0