häst är bäst

Ja, som sagt. Häst är bäst.
Jag var med Jennah i stallet idag för att hon skulle rida på Jasmine. Hon red ut och jag gick brevid men jag fick skritta henne lite grann också! Och det kändes underbart! Visst jag skrittade henne fram och tillbaka men det räcker för att jag ska veta att jag saknar det så hårt. 
         Så smarta jag skrev på facebook att jag ville ha en medryttarhäst! Och min systers kompis Jasmine, har två araber har jag för mig, så jag ska eventuellt provrida en så fort hennes syster har sagt något för att det är hon som har hand om det. Fatta vad underbart det skulle vara?!?



Idag så åkte jag och Mattias till Ica Maxi för att köpa godis och frukt till 2a (Ja, Mr. Handsome's klass) eftersom de vann Gula Dagen-tävlingen! Och boy vad nice det var att gå in i deras klassrum och se honom. Shit alltså. Han lever upp till sitt namn som jag har gett honom.

Jag tog kort på Jasmine, hästen, också!
Hon är så söt!





my heart is in your hand
so try to understand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0