dagens tanke?

Det där med att springa gick inte så bra som jag hade tänkt. Det kändes som att mitt höftben skulle sticka rakt ut om jag fortsatte springa så jag gick därför en power-walk promenad på 40 minuter. Skönt, men jag blev inte så svettig som jag hade hoppats på!

Jag lämnade min mobil, mp3(wannabe iPod) och nycklar hemma. Eller ja, nycklarna låste jag in i ladan som har hänglås med kod på eftersom jag var ensam hemma och inte orkade ha med mig något.  Och det var skönt... Det enda jag hade var min klocka och tillochmed den kändes jobbig! Men under dessa minutrar som går så snurrar ju huvudet runt i massor av tankar som senare sätter sig på huvudet och inte lämnar hjärnan på ett bra tag. Och det är just sådana tankar jag har nu.

Typ som:
Har Lilliz rätt angående om Honom? (Nej inte om Gud..)

Hur är Hans syn på saken?
Hur kommer det sluta nästa gång vi ses?

Ja alltså, nästan alla frågor handlade om Honom.


P.S just nu sitter jag och tittar på resor till Egypten!
Jag, Jennah, Jocke och förhoppningsvis någon mer ska åka till Sharm El Sheik i Januari -10!



Visst ser det härligt ut?
bild lånad från ving.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0