Tattoo!

Ååh, äntligen har jag gjort min andra bebis! Den är jättefin och sitter på vänster sida om ryggen :)
och jag ska defintitivt inte ljuga; den gjorde skitont. Men när han tatuerade in det lilla som t ex mina noter så va det en skön känsla. Dock så känner jag mig som en gammal tant eftersom jag går och kutar med ryggen, vilket ger mig en mycket dålig hållning och folk som stirrar jättekonstigt (Undrar hela tiden varför de gör det egentligen? Många människor går med dålig hållning men man behöver ju inte stirra).

Iallafall så nu senare på kvällen, skulle jag byta plast och smörja in den, vilket min syster-yster hjälpte mig med, fick jag all min illamående-nervositet på mig. Jag blev jätteyr och illamående (fick samma känsla när jag piercade bröstvårtan) och det är inte skönt ska jag säga! Usch, men tackolov så går det över väldigt snabbt med lite vatten och lite liggandes i sängen :) ... Kan knappt vänta tills jag får visa den för alla i skolan imorgon! Även om det är lite blod kvar som är torkat, men det går ju bort sen.

Iallafall så kom Lilliz förbi och hälsade på mig som den underbara vän hon är. Innan så hade jag legat där alldeles själv utan att någon kom och tittade och gav mig lite stöd och sällskap, men men, det känns inte som att jag kan begära att andra människor ska ta sig tid till att viga sitt liv åt mig när jag gör en tatuering bara (dessutom så är det min andra tatuering) så jag bryr mig inte så speciellt mycket :)

Och nu sitter jag här och äter lite chips och spiller på mitt täcke (ja, jag har ett täcke runt om mig, och ni måste hålla med om att det är väldigt skönt att ha det en kväll som denna! )

Usch usch, ville bara uppdatera lite grann! Tänkte lägga in en bild på den också så här kommer den; mitt nya stjärnskott

Orkidéerna står för min farmor, och stjärnora + noterna står för mig och min kärlek till musik här i livet :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

den är så fin schnygging :)

2008-09-14 @ 14:36:43
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0