Härligt väder...

.. Inte sant?
Vem gillar inte kyla, och massa vindar som för med sig ännu mera kyla? Usch usch..

Idag va jag hemma från skolan. Och nej jag ska inte ljuga - jag sjukanmälde mig från de 3 lektioner vi hade.
Istället sov jag lite längre och åkte sen iväg till Jennah för att lämna tillbaka ett par skor från Tessi och samtidigt hämtade ett par skor som Tessi hade lånat av min syster men lämnat hos Jennah. Komplicerat det där... Men det löste sig iallafall tackolov :)! För att i slutändan så löser sig allt ju, oavsett hur jobbigt man har det nu så kommer allt att lösa sig på ett eller ett annat sätt. Dock inte alltid som man tänkt sig, men hur ofta blir saker som man tänkt sig?

Jag jobbade igår också, va ganska positiv under hela kvällen faktiskt och va väldigt snabb! Fick tillsslut stå och slöa i DT1:an som jag länge längtat efter (för att det just är så slappt där). Ska jobba på fredag nu igen också istället för Hanny.. undrar vad hon skulle göra faktiskt, men det får jag väl reda på sen kanske :) Hon ska iallafall ta mitt pass på söndag vilket är jätteskönt då jag troligen kommer ligga väldigt trött och kanske någorlunda bakis den morgonen. Min morbror gifte sig nu innan sommaren (hemligt giftermål) och nu på lördag ska de ha sin bröllops fest! (Stavas bröllop med ett p eller två förresten?). Så det kommer bli en låång kväll med hela släkten och massa andra!

Men men, ska lägga mig och titta på "Dagboken - Sökte dig och fann mitt hjärta" nu. Måste bara berätta att jag har fått jättemånga kärlekskänslor nu och känner mig jättekärleksfull! Kanske va något i maten när jag åt? jaja,
hade skönt :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Svar: Yes, skriv bara om det och länka till uppdragbarn.se :)

2008-09-17 @ 22:15:20
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0