Nyduschad

Visst är det skönt att vara nyduschad? Man känner sig så fräsch och underbar efteråt, men jag har ett problem - jag blir jättetorr efter jag har duschat. Speciellt på händerna och ansiktet, och det fungerar inte med att smörja in mig, för jag är fortfarande torr. Man skulle kunna sätta eld på mig och jag skulle brinna för att jag inte har någon vätska känns det som.
Men men!

Piccola Madre (Lillemor) va här och hjälpte mig att måla mitt vardagsrum idag! Håller ju på att göra om där, och jag ska få bestämma hur jag vill ha det eftersom det bara är jag som är här uppe. Så jag, mamma och Mats har redan shoppat ett tv-bort och en hylla, men nu ska jag bara försöka hitta en snygg, skön, billig och fräsch soffa som jag kan övertala dem att köpa. Och såklart ett nytt bord!
Iallafall så tror jag att jag vill ha ränder på en vägg. Det ska vara tjocka lila och smala svarta. Alltså ungefär 20 cm och 10 cm tjocka. Liggandes. Men jag vet inte, jag har lite beslutsångest.. för vad ska jag ha för färg på de andra väggarna då? Känns dumt!

Men nu måste jag plugga lite historia! Har bestämt mig för att komma igång bättre med skolan, och ska försöka hålla det!

P.I.L (Puss I Ljumsken för alla som inte har fattat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0