Små funderingar

Ibland så undrar jag om jag är den enda som känner mig helt lost, oälskad, fet och bara en pain in the ass som ofta är grinig?
Jag känner mig jättegrinig väldigt ofta och jag får upp alla dessa känslor hela tiden, men varför?

Kan kanske bero på att alla mina vänner har pojk-/flickvänner som gör att jag känner mig oälskad. Men resten då? Visst så är det en del av tonåren, men come on. Jag är snart 18 och tycker att den borde börja lida mot sitt slut just nu.

Jag skulle vilja ut och springa. Bara springa så långt jag orkar och inte vända. Upptäcka nya saker och nya människor! Resa, se världen. Jag känner mig bara så olycklig i den här lilla Tungelsta hålan (som ligger minst 30 minuter från omvärlden/civilisationen).

Jag hoppas att imorgon blir en bättre dag. Även om jag ska jobba, vilket jag tycker stinker totalt.


Bouna Note!

Kommentarer
Postat av: a

caroline hjärtat, du är ingenting av det där och du vet hur älskad du är

2008-07-11 @ 00:50:39
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0