Lite småinfo om mig kan man säga!

image7

10 FAVORITER:

Färg: Röd, Svart
Mat: Kycklingsallad
Band: H.E.A.T , KISS, Crazy Lixx
Film: Stardust
Bok: The Dirt av Mötley Crüe
Sport:  Fotboll
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag- lördag
Glassmak: choklad, vanilj
Tid på dygnet: 11.00

9 FÖR TILLFÄLLET:
Humör:  Seg men glad
Sysselsättning: Väntar på att Grey's Anatomy ska börja
Kläder: underkläder, strumpor och en tjocktröja
Bakgrund på datorn: KISS
Nagellack: en rosa nagel
Tid: 20:41
Omgivning: Mitt vackra rum
Irritationsobjekt: min förkylning

8 FÖRSTA:
Konsert: Spice Girls 1998
Screen name: Ingen aning vad det är ens
Husdjur: Katt, Lizzie :)
Piercing: naveln
Tatuering: kommer snart ;)
Mobil: en skitgammal Sony Ericsson med världens minsta skärm och en ful antenn
Bil: Ska bli snart hoppas jag!
Utomlandsresa: Kanarieöarna

7 SENASTE:
Mat: en tårta
Dryck: Påskmust
Biltur: Från min morbror och hem hit
Kyss: Det måste nog ha varit sen MoonShine
Spelad låt: I won't say I'm in love, haha!
TV-program: Minns inte, men snart Grey's Anatomy!
Person du träffade: Min släkt

6 HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: Jag satt i publiken på Big Brother :)
Ljugit: Såklart!

5 NEJ TACK:
Kläder: modet
Mat: ärtsoppa, potatisbullar och raggmunk. Usch.
Musik: Hip hop, techno och dödsmetal
Dryck: Kaffe
Personlighetsdrag:  Falskhet och idioti.

4 SAKER:
Du gjorde igår: Gick till skolan och sen så minns jag inte
Du kan höra just nu:  Mamma pratar med Mats  
Du inte kan leva utan:  mina syskon, mamma, pappa och mina vänner
Du gör när du har tråkigt: sitter vid datorn eller tv. Kanske gymmar också

3 PERSONER:

Du kan berätta allt för: My, My och Angelica
Du tycker om: Maria, My och Signe  
Du inte gillar:  några i skolan  

2 VAL:
Drink eller shot:  både och haha!
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN:
Att jag får en bra och välformad kropp!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är den. Så hurere me dej söta?

2008-03-29 @ 11:54:46
URL: http://allstared.blogg.se
Postat av: Christelle

hej lilla goding :D

2008-04-23 @ 12:24:38
URL: http://christelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0