Ja tänk om...

image5

Tänk om man hade en sån kärlekshistoria som Dirty Dancing! Hur mycke skulle inte man njuta av livet då? En snygg kille som kan dansa och vågar visa och berätta vad han känner.. Finns det något mer att säga än "GIVE ME HIM?"  Haha!
Iof så kan ju Claes dansa, men det är en HELT annan historia som ej kommer upprepas om inte jag och Carrou träffar dem på MoonShine igen antagligen.



Och på tal om historia så måste jag läsa det där dumma häftet "En svensk tiger" tills imorgon (?)... Vi har bytt schema nu i skolan (DUMMA SCHEMA) så man vet verkligen inte vad man har för lektioner.
Och jag blev väldigt förvånad idag när vi hade matte eftersom jag trodde att vi skulle ha svenska provet (som för övrigt Camilla berättade om förra veckan).
Fast jag känner att det börjar gå bra för mig i matte nu! Jag och Meltem satt på extramatten som vi hade nflera timmar tidigare (hur skönt som helst) och eftersom jag har klarat av andragradsekvationer så tyckte Klint att jag borde klara av algebra och ekvationer. Och helt riktigt, så tog han fram några tal som jag skulle "testas" på, och jag klarade dem galant! Lätt som en plätt och jag kände mig så otroligt glad!! Äntligen så flöt det på medan jag gjorde mattetal! De få tillfällena som det händer är väldigt sällsynta.

Så det känns faktiskt som en helt bra dag. Förutom ett lite tråkigt besked igår kväll, men idag är en annan dag helt enkelt :)!


Jag har också bytt lite namn i mobiltelefonen! ASKUL för nu har jag bara massa snuskiga namn på några roliga och mina närmaste vänner! Så under den riktiga mattelektionen, då jag egentligen skulle jobbat, så satt jag och småskratta lite för mig själv och ändra namnen.

Det va som va tråkigt idag va att Mysan inte va i skolan =/ jag förstår att hon är hemma och inte orkar med någonting just nu, men livet går vidare :) Livet har alltid gått vidare och det kommer alltid att gå vidare vare sig man vill eller ej!

Nej nu ska jag iväg med min drink till tv här utanför dörren för att göra min syster sällskap!


Puss!

Kommentarer
Postat av: lilliz

HA HA HA jag hittade dig :)

2008-03-19 @ 13:59:05
URL: http://gorillaterror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0