Första inlägget

Ja, nu verkar det som att jag också har fallit för att börja skriva en blogg!
Konstigt nog så tycker jag att en blogg är som ens privata dagbok, vilket egentligen inte ska synas på internet (om man inte vill få uppmärksamhet eller väljer att inte skriva de allra privataste delarna).

Men iallafall!
Kan ju vara skönt att skriva av sig då och då.

Iallafall så har denna helg varit helt okej,
I fredags så va jag på spelning i Trångsund och såg Kill The Parish med Jennah.  Väldigt kul eftersom det va mycke röj och lämnade några blåmärken här och där på kroppen. Samtidigt denna kväll så va jag väldigt populär på telefonen verkade det som!  Hela inkorgen är full av sms från Lukas och Micke, vilket är väldigt kul för jag älskar sms.
Stackars Lukas som satt uppe hela kvällen och pluggade matte c medans hans grannar hade fest (=hög musik). Bättre lycka på nästa prov till honom :)!

I lördags så hade jag otroligt tråkigt!!
Det fanns absolut ingenting att göra, och ingen visste någon fest eller något. Det enda lilla roliga var att Hannes skickade ett sms och sa att han saknade mig eftersom det va länge sedan vi träffades. Puss på honom!
Lite glad blev jag eftersom han va med en speicell vän tidigare på kvällen tydligen (enligt hans msn) och Signe kanske har pratat med honom om en grej som hon och jag har pratat mycket om.
Fast självklart så springer alla tankar iväg och man hoppas på massa saker som inte händer.
Och tidigare på dagen så fick jag en ny taktfläkt! Det blir så otroligt varmt på sommaren i mitt rum att jag behöver cirkulerande luft mest på natten, och Mats fixade mina persienner som har varit trasiga väldigt länge nu! + att jag flyttade min byrå in till klädkammaren så nu har jag ännu mera plats i mitt rum! Yippie på mig

Men iallafall, idag så vaknade jag vid 12 med huvudvärk och kände mig jättetrött.
Åt frukost och sen gick till datorn för att Knogen sen kom och öppnade min dörr och fråga om jag var vaken. Vilket jag var, så jag gick med min syster och Knogen (Caroline) ner till köket igen och åt frukost än en gång!

Usch, jag äter som en häst nuförtiden!
Det enda som kommer upp i huvudet är just tanken på ifall man skulle vara gravid, men det är nog mest trams för att man får ju perioder då man äter hur mycket som helst och när man knappt stoppar i sig något alls!

För att komma på andra tankar så fick jag sms från My, vilket jag blev jätteglad över även om innehållet i smset inte var så kul. Men hon gör mig glad. Även om jag har varit väldigt lättretlig och grinig nu på sistonde så vill jag att hon ska veta att hon betyder jättemycket för mig eftersom hon är min bästa vän.

Nej nej, man kanske ska ta och fixa lite annat nu?  Som svenska t ex...
Och jag som hatar våran svenskalärare Camilla! USCH!

Äsch, God natt och sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0