Snart jul!

Kan man tänka sig? Snart är julen här och jag har inte köpt någon julklapp alls förutom två till mina små änglar! Aj då! Jag måste iväg till centrum idag och kolla lite. Dock så kan jag bara köpa max en eftersom min lön inte kommer förrän imorgon, men det är iallafall något! Jennah kommer snart så då ska jag tvinga henne att följa med mig, mohaha!

Annars då? 
Såg Degradead (www.dregradead.com) i torsdags och det var en asbra spelning! Deras nya skiva släpps i februari och jag kommer klart vara där på Debaser, Medis för att lyssna! 20 februari alltså.

Ja vad mer? Det händer verkligen inte så mycket numer i livet.. Förutom att jag var på tjejmiddag igår hos Batie och det var jättemysigt! De flesta drog vid 21.30 medans jag och Lillemor stannade kvar och tog tåget som gick 23.58 hem! Lite sent en söndag, men gud vad skönt det var att sova ut idag. Gick upp vid 12-tiden men åt inte frukost förrän kl 14, duktigt Caroline, duktigt!


Ja ja, och de närmaste dagarna efter julafton ska jag tillbringa med att göra läxor och plugga til omprov, inte så kul direkt! Men är huvudet dumt så får framtiden lida.


Nej nu ska jag kila!

God jul och puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0