HOLA!

Jaa, så sitter jag här framför datorn. Tittar samtidigt på "Are You Smarther Than a 5th Grader?" , haha det är ju lite roligt faktiskt! De äldre är faktiskt inte smartare ibland. Alla gör misstag liksom.
Min dag har varit nära hemsk! Jag vaknade imorse, med nöd och näppe, klädde på mig och gjord en macka för att äta i skolan (det är för läskigt att äta hemma), och väl i skolan har jag haft hemska menssmärtor vilket gav resultatet i att jag åkte hem och la mig i soffan och tittade på tv. Såklart men en kopp te och lite macka brevid. Och man kan säga att jag inte har rört på mig sen dess förutom vid middag och andra behov.
Min kväll kommer sluta på en resturang någonstans i Jordbro, med Hanna, och jag hoppas att den kommer vara bra!
Känner mig lite stressad så jag måste börja göra mig iordning nu! Ska ta bussen som går om 40 minuter!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0