Härliga Söndag?

Ja, ibland är söndagar härliga. Speciellt nu känns allt lugnt och skönt för jag sitter med en drink i ena handen och en liten choklad pralin i den andra! Och såklart har jag satt på min favoritfilm på dvd, nämligen Sagan om Ringen! Jag älskar fantasy filmer. Och jag har planerat att titta på 1;an sen 2;an och sist 3;an innan året är slut! Har även planerat att titta på Harry Potter filmerna som går på tv:n nu :) tihi.


Har även den dumma boken Kallocain att prata om nästa vecka på svenskan, och jag har rester kvar att göra som jag har planerat att göra under jullovet. Plugg plugg plugg. Vad har hänt med mig egentligen? I högstadiet var jag så druktig att jag inte ens behövde plugga till proven, och nu misslyckas jag hela tiden? Jag vill inte bli äldre.


Och jag är jättehungrig just nu! Vi ska äta kyckling och potatisgratäng och jag kan inte vänta på att maten blir klar!! Det låter så otroligt gott! Vad som är ännu godare än kyckling är såklart oxfilé, men det händer inte lika ofta nu för tiden tyvärr ...



Haha, innan jag avslutar så måste jag bara citera Pippin, men en dialket från Skottland, :"But what about the second breakfast?" eller som man kan säga på det roliga sättet : vatt about dö säkkon brääkföst?




PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0