God Jul!

Min klocka är visserligen 23:58, men när jag har skrivit klart så är den nog åtminstonde 00.00. Vilket betyder Julafton och även Lilla Andreas 17-års dag!

Jag vill bara säga:

Kära Tomten, iår så önskar jag mig:
- En riktig pojkvän (Jag vet precis vem jag vill ha)
- En systemkamera (Så jag kan fota alla livets underbara stunder)
- 10.000 Kr rakti handen sitter ju aldrig fel
- en egen lägenhet som jag får inreda helt själv!


När slutar man egentligen att önska sig barbie-dockor? När växer man upp och inser att man vill ha alla de där extra dyra sakerna istället för att uppskatta de små saker man fick när man var mindre?
Det tål att tänkas på.


Nu är min klockan 00.03 så GOD JUL på er alla :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0