Den allra sista dagen

Japp, då var vi framme vid året slut. Och vad har vi åstakommit här i världen? Det har jag dock inte så stor koll på, men i min värld har inte så mycket som jag skulle vilja blivit gjort. Och det är synd, för jag vill leva mitt liv och inte tänka tillbaka och ångra saker som jag inte gjorde. Yesterday is just a memory. Det är en fin mening faktiskt. Undrar om jag ska börja leva efter den nästa år? Den betyder ju faktiskt att igår är ett minne och att vi ska leva idag, för allt vi gör kommer bara bli ett minne tills slut. Undrar ifall man kanske skulle göra en till tatuering ... ?

Iallafall, eftersom det är den sista dagen nu på året så kommer vi ju fram till det som alla älskar: NYÅRSLÖFTENA (som aldrig håller)
Någon som har kommit på något bra än?

Mina lyder iallafall såhär :
- Börja träna på Najaden
- Fixa körkortet
- Ät mer hälsosamt
- Försök engagera mig mer i skolan, det är ju trots allt bara ett halvår kvar
- Försök få ordning på livet. Jag håller fortfarande på att lära känna mig själv och hitta mig själv. Jag accepterar saker för mig själv att det är okej att tycka på ett visst sätt och jag kan bara både och.


och längre än så har jag inte kommit!

Men nu måste jag sova, för jag ska upp och bada imorgon! Mina kusiners mormor jobbar på ett badhus så vi ska få bada där även om det är stängs. Så skönt att kunna ha ett helt badhus för sig själv! Inte några småbarn som är äckliga och kissar i bassängen eller skriker hela tiden!

Godnatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0