26 December 2008

Kom precis att tänka på Tsunami-katastrofen när jag skrev rubriken på detta inlägg. Hur många år sen är det egentligen? 4-5? Jag minns inte vilket år det var. Men det var ju hemskt att det hända, men jag kände lite tur för mig eftersom jag inte hade någon släkting eller bekant där nere då som det hända. Så, en tyst minut för alla som försvann?



Iallafall så var min julafton helt okej, fick inte så mycket paket, men det är ju inte paketen som är det viktigaste. Igår på juldagen så fick jag lite mera, däribland ett presentkort på 1000:- från mamma och Mats där jag får välja precis vad jag vill, och jag ska spara ihop till en systemkamera! Vill så gärna ha en för mig själv! Vet att jag blir tokig om jag inte får vara med på bild och om jag inte får ta bild om jag ser att någon har en systemkamera, eller en kamera överhuvudtaget! Jag är verkligen kamera-kåt.


Och nu blev jag på depp-humör för att jag och Batie skulle egentligen åkt in till stan för att shoppa lite, men nu smsade hon mig precis och sa att hon var sjuk :(


Jag ska duscha.,

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0