Sol, värme och bad?

Lånad av : http://ksb.apollo.se/cgi-bin/bokning.cgi/b_dsboka.w?v=0808180142ARNSKIAJSI1AJSI1000&b-mode=lmp&p-foretag=apo&p-antvux=2&p-ort=SKI&p-kat=&p-hotell=&p-valuta=sek&ef=n

När man ser sådan här bild så undrar man vart har solen, värmen och badet har tagit vägen?
Allting har blivit ersatt med regn, regn, mulet och åter igen lite mera regn, och hur kul är det? Själv så längtar jag tills jag har fått ihop pengar att åka till Los Angeles med Lillemor, men om det inte blir så, då ska jag bannemig åka till Grekland eller Spanien! Fast kanske åka till L.A iallafall, men betala för hotell? Det är ju visserligen lite dyrt.. men det är väl värt det?
Jag har ju redan varit i Italien och jag vill helst åka någon annan stans när man väl får chansen att åka, för hur ofta händer det? Inte ofta alls om man är en 18 årig student som jobbar extra på McDonald's.

Själva bilden påminner lite grann om Mamma Mia filmen! Den filmen rekommenderas varmt att se, med dess sköna musik och den avundsjukan filmen ger folk genom att familjen bor i Grekland med underbart väder och utsikt varje dag! Tänk om man ändå hade en sådan tur i sitt liv.


Iallafall så hade jag och några tjejkompisar Ladies Night på Harry B James, Regeringsgatan 47, bredvid NK i fredags!
Det va väldigt kul eftersom Amanda hittade ett ragg som bjöd mig, henne och Jennifer på varsin shot och varsin öl. Själva shoten va jättegod. Vet inte vad den hette men den va liten och röd/rosa! Smakade lite godis.


Usch! Jag och min bästa vän Jennah sitter och disskuterar bilden nu via msn, och vi båda är så sugna på att bara åka! Jag känner att det egentligen inte spelar någon roll med vem jag åker, (delvis) bara jag kommer härifrån! Jag har inte ens varit utanför Sverige iår. Om man inte ska räkna med Blekinge, höhö!


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0