Ciao!

Ciao Ciao!

Har inte kunnat skriva på bloggen för att jag har haft utbytesvecka med en italiensk klass från Florens!
Min utbytesstudent heter Filippo Volsi och är ganska trevlig... Säger inte så mycket, men han är snäll och rolig när han är med de andra italienarna!
Eftersom det är utbyte också så ska jag få bo hos honom fr.o.m. nästa lördag då vi åker till Florens (vi svenskar).

Iallafall så åkte de hem idag och det känns lite trist... För nu har jag blivit van att ha en kille som förföljer mig vart jag än går liksom! Men men.. jag får ju träffa honom om några dagar igen! :)
Ska verkligen verkligen bli kul att åka till Italien, och alldeles gratis också! Min skola betalar allt för oss :) och Jag och Lillemor pratade om att vi ville åka till Rom över någon dag bara för att! Eftersom vi har tillfället i våran hand så vill vi utnyttja det!
Visserligen skulle det också kosta oss 60 euro var fram och tillbaka, med 5 timmars tåg färd (fram och tillbaka) men det är ju såklart värt det! Jag har alltid velat gå och titta på Colosseum (vet inte ens om jag kan stava till namnet) så det är klart att jag vill åka!

Nu ska jag gå och skölja ur färgen ur mitt hår :)
eftersom jag inte är bekväm eller nöjd med brunt så färgar jag tillbaka det till blondt istället.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0