Kreta!

Well. Wiktor hittade en billig resa för oss 4 ner till kreta en vecka, så vi slog till.
Innan barn hade jag i princip noll stress och ångest, men efter två barn har jag en hel del. Intensiva och energiska barn gör att jag måste ha koll precis hela tiden, vilket är ganska utmattande. Så, vem tror ni kräktes två gånger och hade värsta resfeber dagen innan vi åkte? Jo men jag såklart. Det jag ville komma fram till var att lite flygrädsla blandat med stress och ångest inte är en höjdare. 
Men barnen var exemplariska. 

Vi landade sent och kom fram till hotellet mitt i natten, så båda barnen vaknade till när vi skulle checka in. På ett regnigt Kreta, så när vi skulle gå och lägga oss ville Sam hellre åka hem och Haylie tyckte att allt var fult. Tackolov blev det bättre, men det regnade hela förmiddagen i fredags så vi kunde inte bada förrän på eftermiddagen och det var väl typ där det vände med att de tyckte Kreta var okej. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0