Måndag morgon

Måndag morgon och vet ni vad jag gjorde i helgen? Jag sprang 5 km i ett skitbra tempo, utan stopp och utan större ansträngning. Jag hade visserligen Bobby som hjälpte mig för att han drar så jäkla mycket i kopplet, men han är samtidigt rädd för allt och håller sig nära så det var liksom lite hjälp men ändå inte. Penny höll sig bakom mig och hon sprang lös.. Inte mycket till draghjälp där inte utan mer sällskap haha. 
Men i alla fall så är jag så jävla stolt över mig själv för jag har inte sprungit sen jag sprang milen i maj. Det är fan typ ett halvår sen. Så jäklar nöjd. 
 
Vi firade även Sam i går hemma hos oss och det var supertrevligt! Jag blev jätteglad över att de som kunde komma kom och att vi kunde äta och umgås lite hemma hos oss. Jag gillar det för att det känns som att jag på något sätt få ge tillbaka som ett tack för alla gånger jag har hängt och fått umgås med släkten hemma hos dem. 
 
Sam fick många fina leksaker och han var så nöjd och gillade dem! Han höll dock för öronen när vi sjöng, men vem har inte gjort det? Haha. 
 
Efter att alla hade åkt hem så bytte jag och Wiktor om till pyjamaser och vi spelade lite Harry Potter-lego tillsammans. Jag gillar egentligen inte tv-spel, men lego är lite kul och vi måste ju samarbeta i det spelet vilket jag också gillar. Barnen lekte lite med sitt och kollade även lite iPad innan det var hopp i säng. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0