Kallt

Ja herregud nu är det fan kallt. Jag brukar inte frysa om mina händer men idag fryser jag otroligt mycket om fingrarna. Inte alls kul och det får mig att snubbla på tangenterna. 
 
Men the show must go on som en säger och idag är det fredag vilket betyder att helgen är här om ca 1:45 minuter. Då ska vi hämta min bil som varit på verkstaden sen igår för att fixa hjulinställningarna. Skulle egentligen hämta den igår men de ringde och sa att den strulade lite (no shit?) så den fick vara kvar tills idag. 
 
Imorgon har jag frisöbesök hos Kenny med Jennah och sen ska Haylie på kalas. Så idag ska vi göra pepparkakshus och hitta present till hennes kompis. Ska även försöka få till julkort för att det ska ju skickas senast nästa fredag och det vore ju kul om det skickades nu. Har inte riktigt julkänslan i kroppen än.. Kanske blir bättre om vi tar ner granen? Det vore mysigt. Ska nog tvinga upp Wiktor på vinden och hämta den idag också.. Ingen panik, allt på en gång. 
På söndag tänkte jag ta med barnen till hundmässan och förhoppningsvis ha en trevlig och chill dag. Vet att alla andra ska gå imorgon på lördagen så jag blir ensam men jaja, sånt är livet ibland. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0