Hej hej hemskt mycket hej

Fredag! Jag är lite pepp faktiskt trots att det är lugnt på jobbet just nu och solen lyser otroligt mycket med sin frånvaro. 
Vad har jag att vara pepp på då? Jo egentligen ingenting men jag tyckte att mycket i livet sög igår så det kanske är en kompensation för det? Hoppas det i alla fall för idag är jag lite mer positiv som sagt. 
 
Livet har rullat på med en del vab för båda barnen men de verkar ha uppehåll nu *peppar peppar*. Tränade även i onsdags med Rosanna och det var första gången sen typ höstlovet när jag var nere i Gråbo hos Angelica, så det känns skönt att ha kommit över den tröskeln igen. Tog tag i matlådor igår också och gjorde 5 stycken vilket kändes skönt. Ska göra mer tänkte jag, men eftersom vår diskmaskin är trasig och reparatören inte kommer förrän på måndag så har jag inte direkt lust att göra för mycket (SÅ kul är det inte att diska för hand!). 
 
I helgen ska jag äta vörtbröd med leverpastej och rödbetssallad på smörgåsen till frukost och en kopp kaffe, precis som jag gjorde första advent. Det är jul för mig!
 
 
Juste, vårt skafferi är färdigbyggt nu! Det ska på tre lister bara och sen är det klart. Och städas upp lite där inne kanske, men vafan. Det kommer allt eftersom. Det blev bra och jag är nöjd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0