Söndag

Vi hade inget planerat idag så jag övertalade Wiktor om att "det är klart vi ska till Ikea?". Sagt och gjort! Fick med oss en byrå som står i barnrummet, lite örngott, småkuddar (7krs kuddar. Använder stoppningen i mina virkade saker) och nå doftljus. Vi åt brunch och det måste ha varit en bra brunch för jag har haft en riktigt bra energi sen dess! Har möblerat om i badrummet (flyttat sminket och ersatt med skötbord), dragit igång en tvätt och ska dra igång en eller två till efter det. Har bara tvättat ljusa bebiskläder så nu tänkte jag köra färgade kläder.. Men det borde ju gå lika bra att köra uppfräschningaprogrammet som vanliga programmet? Skillnaden är ju att uppfräschningen tar 25 minuter och vanliga tar 2 timmar. 




Kommentarer
Postat av: Mami

Ååå vilken härlig brunch ni ser ut att haft... Skönt med en massa energi också...
Ser fram emot att jordnöten dyker ut...
Puss <3

2016-06-13 @ 20:05:43
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0