i'm sad.

Anledning till att jag känner mig så sjukt ensam och ledsen ibland är för att jag är det. När alla är ute och festar och skaffar nya kontakter och shit, ja då sitter jag hemma för att jag ska jobba dagen efter. Jag är trött på det! Jag vill ut och ha kul med mina vänner och träffa nya människor på helgerna jag med! Jag vill inte jobba på helgerna. Jag har jobbat varenda söndag 11-15 i snart 2 år och varenda fredag 17-20 i snart 1 år.

Egentligen ska jag inte klaga, jag har ju ett jobb. Men just nu känner jag mig så ledsen att det råkar gå ut över mina arbetstider...

Vet inte om det är så bra att jag stressar så mycket heller. Har börjat känna att hjärtat slår lite snabbare ibland och att det känns verkligen som att det sitter i halsen. Jag kan känna min puls i halsen och ävern i bröstet. Det liksom.. Stressar iväg. Det känns obehagligt. Och varje gång så blir jag så otroligt livrädd. Likaså när jag får ont i hjärtat.      Att vara rädd för något är ju en sak, men jag är verkligen livrädd när det händer. Mina tankar skenar fort iväg till sådana saker som "Vad händer om jag dör nu? Är det någon i närheten? Om jag är ensam, när kommer folk hitta mig? Kommer någon göra det över huvudtaget? Kommer det göra ont?

Jag gillar det inte. 
Och jag är ledsen just nu.  

Jag längtar tills mars istället. Då har jag en piercing och löshår.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Älskling! Du är inte ensam, du har ju dina vänner! Vi finns här. Och var inte ledsen, du kommer säkert hitta ett nytt, mycket roligare jobb snart - kanske i någon skoaffär? :D Det är bara att leta på. Eller så kanske du kan fixa nya tider någon dag, så att du kan gå ut på fredagar och lördagar. Isånafall tycker jag att vi går ut och skakar rumpan! :)



Finns här ifall du vill prata <3

2010-02-07 @ 10:26:42
URL: http://mymymy.blogg.se/
Postat av: johanna

du är inte den enda som är less på sina arbetstider.. 16-22 varje lördagskväll i 2.5 år..

-.-

2010-02-08 @ 00:01:34
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0