give me a vodka with garlic!

Ligger här i sängen och fryser. Smsar lite med Skåne. Hihi, i love sweet sms. Har pratat med Carro ikväll! Saknar henne, ja! Imorgon blir det förhoppningsvis utgång med Andreas och Johanna, men innan lite tid med Signe och Matilda! Jäkla massa namn nu! Jennah, jag och Tessi ska till Farsta också för att betala resan. Har dock inte fått min lön från Värdshuset än så jag får åka dit nästa vecka och betala av resten. Gosh, ska bli så jäkla skönt att komma iväg! Efter allt roligt snack jag och Jennah har haft om resan så ser jag så jävla mycket fram emot den! Tog förresten Hepatit A sprutan igår (?). Jennah höll mig i handen. Jag är en sådan mes.

Förkyld har jag blivit också förresten! Fick tips från jobbet att blanda tequila och pressad vitlök. Låter lockande? Nej. Drack jag det? Nej. Då min senaste tequila erfarenhet kom upp i tankarna så insåg jag att den shoten aldrig kommer komma längre än till mina halsmandlar så därav valde jag vodka istället. Jag kan helt enkelt säga att det va inte på min bästa-smakerna-i-mitt-liv-top-10!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0